Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
اطلاعات روز

یه سایتی عالی درباره اطلاعات روز

این عنوان طیف وسیعی از موضوعات مربوط به رفتار درجه حرارت فشار

این عنوان طیف وسیعی از موضوعات مربوط به رفتار درجه حرارت فشار (PVT) سیستم های پیچیده هیدروکربوری را پوشش می دهد و توانایی معادلات حالت (EOS) را در مدل سازی رفتار آنها مستند می کند. این کتاب با هدف ارائه ابزار مورد نیاز مهندس و دانشجوی مهندسی برای حل مشکلاتی که نیاز به توصیف PVT سیستم های هیدروکربوری از ترکیبات آنها دارد. به دلیل تحول شگرف در قابلیت های محاسباتی ، مهندسان نفت اکنون می توانند پدیده هایی مانند توسعه امتزاج پذیری در هنگام تزریق گاز ، شیب ترکیبی به عنوان تابعی از عمق و رفتار در نزدیکی سیستم های هیدروکربوری بحرانی با مدل های EOS پیچیده تر را مطالعه کنند.جنگل بارانی استوایی: تاریخ زمین شناسی پوشش گیاهی استوایی را به عنوان موجودی پویا با سابقه متنوع و بسیار مهم ارائه می دهد. همچنین انواع دیگر مناطق استوایی را مورد بحث قرار می دهد. این کتاب از نظر دیرینه شناسی به بررسی تاریخچه پوشش گیاهی می پردازد. برخی از موضوعات پوشش داده شده در کتاب ، پوشش گیاهی مناطق استوایی است. مقدمه برای کواترنر ؛ پوشش گیاهی چهارگانه آمریکای لاتو استوایی ؛ پوشش گیاهی چهارگانه آفریقای استوایی ؛ دوره کرتاسه ؛ و پوشش گیاهی چهارگانه هند استوایی مالزی. ارزش تاریخ رویشی به طور کامل پوشش داده شده است. تأثیر انسان بر پوشش گیاهی به تفصیل مورد بحث قرار گرفته است. متن به طور عمیق روشهای مطالعه تاریخ رویشی را شرح می دهد. دوران پالئوسن ، ائوسن و الیگوسن به طور کامل ارائه شده است. یک فصل به شواهد و سنتز پالینولوژیکی اختصاص داده شده است. بخش دیگر بر روی xeroseres ، hydroseres و جانشینی های مرتبط تمرکز دارد. این کتاب می تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار گیاه شناسان ، زمین شناسان ، دانشجویان و محققان قرار دهد.ثابتهای تعادلی واکنشهای توزیع مایع-مایع مقدمه ، و قسمت 1: عصارههای ارگانوفسفر بر بازنمایی های عددی ، فرمولها ، واکنشها و ویژگیهای ثابتهای تعادلی استخراج کنندههای ارگانوفسفر تمرکز دارد. این متن تأکید می کند که فقط تعدادی از مقاله ها که بر روی ثبات تعادل واکنشهای توزیع شامل مجتمع های فلزی متمرکز هستند ، قبل از سال 1947 منتشر شده اند. این کتاب همچنین بیان می کند که هیچ ثابت تعادلی در مورد چندین عصاره فسفر ارگانوس گزارش نشده است ، اگرچه در کارهای استخراج عملی استفاده می شود. این نشریه لیستی از استخراج کننده ها ، لیگاند ها و یون های فلزی را ارائه می دهد. اینها شامل توزیع و تفکیک استخراج کننده ها هستند. dimerization و تجمع استخراج کننده ها ؛ تعادل همگن استخراج کننده ها با یون های فلزی ؛ استخراج یون های فلزی با عصاره ها به عنوان لیگاند ؛ و واکنش عصاره ها با رقیق کننده ها و سایر حلال ها. این نسخه خطی همچنین واکنشها ، دما و ثابتهای تعادل را برجسته می کند. این کتاب منبع ارزشمندی از داده ها برای خوانندگان علاقه مند به ثبات تعادل استخراج کننده های فسفر است.سائل و برنامه های تعادلی یک رویکرد متغیر یکپارچه را برای مقابله با مشکلات تک ارزشی ، ارزش تعیین شده و شبه تعادل ایجاد می کند. نویسندگان نتایج اصلی را در رابطه با مشارکت های کلاسیک در زمینه مشکلات تعادل ترویج می کنند. محتوا در تنظیم کلی فضاهای بردار توپولوژیکی تکامل یافته و در تعامل بین تجزیه و تحلیل غیر خطی خالص و کاربردی ، اقتصاد ریاضی و فیزیک ریاضی نهفته است.
تجزیه و تحلیل ریاضی دقیق مسائل مربوط به تعادل نش ، که نقش اصلی را در توصیف مدل های ترافیک شبکه ، بازی های رقابتی یا مشکلات ناشی از اقتصاد تجربی ایفا می کند.
مدل های عمومی مرتبط با اقتصاد ریاضی و مدل سازی کمی نظریه بازی ها را توسعه می دهد ، به اقتصاددانان کمک می کند تا مطالب حیاتی را بدون نیاز به اثبات پیچیده درک کنند.
تعدادی از تعاملات شگفت انگیز بین موضوعات مختلف تعادل را آشکار می کند و خوانندگان را قادر می سازد تا یک رویکرد مشترک و یکپارچه برای تجزیه و تحلیل مجموعه مشکلات را شناسایی کنند.
ویژگیهای عمیق مشترک انواع مختلفی از مشکلات غیر خطی را تشریح می کند و خوانندگان را تشویق می کند تا به نوبه خود این رویکرد متحد کننده را از دیدگاه های دیگر به مدلهای اقتصادی توسعه دهند.
این رویکرد انتزاعی مبتنی بر ابزارهایی از زمینه های مختلف ، از جمله تجزیه و تحلیل ارزش مجموعه ، نابرابری های تنوع و نیمه متغیری ، نظریه نقاط ثابت و بهینه سازی است. برنامه های کاربردی شامل مدل هایی از اقتصاد ریاضی ، تعادل نش در بازی های غیر مشارکتی ، و انواع تغییرات Browder است. محتوا مستقل است و کتاب عمدتاً به محققان ریاضی ، اقتصاد و فیزیک ریاضی و همچنین دانشجویان فارغ التحصیل در تجزیه و تحلیل غیر خطی کاربردی اختصاص دارد.

 

 

 

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article