Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
اطلاعات روز

یه سایتی عالی درباره اطلاعات روز

یشرفت های شگرفی در درک ما از صرع در دو دهه گذشته رخ داده است. تکنیک هایی مانند الکتر

یشرفت های شگرفی در درک ما از صرع در دو دهه گذشته رخ داده است. تکنیک هایی مانند الکتروانسفالوگرافی ، تصویربرداری عصبی ، جراحی مغز و اعصاب و روان ، درک بهتری از پاتوژنز صرع به ما می دهد. علاوه بر این ، پیشرفت های بزرگی در آزمایشگاه های دانشمندان در حال مطالعه ژنتیک ، جنین زایی ، آسیب شناسی عصبی ، نوروشیمی و داروسازی صورت می گیرد. این پیشرفت ها درک بسیار بهتری از علت بیماری صرع در بیماران ایجاد می کند و نحوه مراقبت از بیمار صرع را تغییر شکل می دهد. این کتاب جدیدترین اطلاعات را در مورد علل مختلف صرع ، درمان آنها و پیشگیری احتمالی آنها ارائه می دهد. کوتاگال و لودرز 80 متخصص بین المللی را گردآوری کرده اند تا این اثر معتبر ، جامع و جامع را تدوین کنند.رایش اتمی و خواص بعدی یک ماده با توجه به نوع و شرایط رشد منجر به اپیتاکسی تعیین می شود و کنترل این شرایط را برای ساخت مواد با کیفیت بالاتر کلید می بخشد. رشد اپیتاکسیال اکسیدهای فلزی پیچیده تکنیک های مربوط به چنین فرایندهایی را مرور می کند و پیشرفتهای اخیر در کیفیت ساخت را که پیشرفت برنامه های کاربردی برای اهداف الکترونیکی ، مغناطیسی و نوری را تسهیل می کند ، برجسته می کند.
اطلاعات ارزشمندی را در مورد بهبود فرایندهای رشد اپیتاکسیال ارائه می دهد که منجر به تولید فیلم هایی با کیفیت بالاتر از اکسیدهای فلزی پیچیده و پیشرفت های بیشتر در برنامه های کاربردی برای اهداف الکترونیکی و نوری شده
تکنیک های مورد استفاده در رشد فیلم نازک اپیتاکسیال را بررسی می کند
توصیف رشد و ویژگیهای عملکردی اکسیدهای فلزی پیچیده و بررسی اثرات کرنش و نقایص
بخش اول تکنیک های کلیدی مربوط به رشد اپیتاکسیال اکسیدهای فلزی پیچیده را مورد بررسی قرار می دهد ، از جمله مطالعات رشد با استفاده از پراش الکترونی انعکاسی با انرژی بالا ، رسوب لیزری پالسی ، اپیتاکسی پرتو مولکولی ترکیبی ، فرآیندهای پاشش و روشهای رسوب محلول شیمیایی برای رشد لایه های نازک اکسید . قسمت دوم به بررسی اثرات کرنش و استوکیومتری بر ساختار بلور و خواص مربوطه در اکسیدهای فیلم نازک می پردازد. در نهایت ، کتاب با بحث در مورد نمونه های منتخب کاربردهای مهم فیلم های نازک اکسید فلز پیچیده در قسمت سوم به پایان می رسد.
صرع یک مرجع منحصر به فرد است که برای متخصصان و دانشمندان پایه درگیر در مطالعه صرع ، متخصصان مغز و اعصاب کودکان و بزرگسالان ، جراحان مغز و اعصاب ، ساکنان و همکاران این مناطق و پزشکان اطفال که اغلب با کودکان مبتلا مواجه می شوند ، مورد توجه قرار خواهد گرفت. مشکلات عصبی این کار اصلی به روزترین تحقیقات را در مورد علل صرع و سایر بیماری های مرتبط با آن که باعث تشنج می شوند ، گرد هم آورده است. این مقاله اطلاعاتی در مورد عفونت ها ، تروما ، اسکلروز موقتی مسیال ، دیسژنز مغزی ، تومورهای مغزی ، ضایعات عروقی ، سکته مغزی و همچنین علل ژنتیکی ، متابولیکی و سمی صرع ارائه می دهد. این کتاب همچنین به درمان دارویی و تکنیک های جراحی جدیدی می پردازد که در کاهش صرع و سایر تشنج های مرتبط مفید بوده است.با نزدیک به 600000 نفر در فرانسه مبتلا ، صرع دومین بیماری عصبی شایع پس از بیماری آلزایمر است. پیشرفت های اخیر در علوم اعصاب ، صرع شناسی را تکامل داده است: اشکال مختلف بالینی بهتر شخصی سازی می شوند ، معاینات اضافی م effectiveثرتر و علل آن بهتر مستند می شود. پیشرفت درمانی واقعی است ، با دسترسی به داروهای جدید ضد صرع ، درمان های جراحی یا حتی تحریک مغزی ، و جایگزین های درمانی متعددی ارائه می شود. این پیشرفت های ترکیبی باعث بهبود چشمگیر مراقبت از بیمار شده است. این کار به سبک ترکیبی ، دانش را برای همه در دسترس می گذارد ، استراتژی های درمانی که باید اجرا شوند و بر موضوعات خاص تری مانند انسفالیت خود ایمنی ، بیماریهای روانپزشکی ، SUDEP یا حتی مدیریت درمانی زنان باردار تأکید دارد. تصویربرداری گسترده (EEG ، MRI و غیره) و همچنین متون و توصیه های نظارتی متن را کامل می کند.

 

Partager cet article
Repost0
Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article